در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
کسب و کار خود را همین امروز ثبت کنید.

رشت‌گشت | RashtGasht

کیک پاپ کورن

دوشنبه ۲۴ بهمن ۱ آشپزی
  • تصویر شماره کیک پاپ کورن
  • تصویر شماره کیک پاپ کورن
  • تصویر شماره کیک پاپ کورن

کیک پاپ کورن

کیک پاپ کورن ، یک کیک فانتزی و فوری است که میتوانید برای جشن تولدها و مهمانی های کودکانه از این کیک زیبا و خوشمزه استفاده کنید. در این مطلب از رشت گشت شما را دستور تهیه این کیک آشنا می کنیم.

کیک پاپ کورن ، یک کیک فانتزی خوشمزه و زیباست که در کمترین زمان ممکن و به سادگی و بدون نیاز به فر آماده می شود. برای تهیه کیک پاپ کورن باید از پاپ کورن بدون نمک استفاده کنید بنابراین بهتر است خودتان ذرت مخصوص پاپ کورن خریداری نمایید و خودتان ذرت بوداده درست کنید و کناری بگذارید تا کاملا خنک شود و سپس با کره و مارشمالو مخلوط نمایید. برای تقسیم این کیک نیازی نیست برش های بزرگ بزنید ، بهتر است برای سرو برش های کوچک از این کیک فانتزی را کنار سایر اقلام پذیرایی قرار دهید.

کیک پاپ کورن 

مواد لازم کیک پاپ کورن 

زمان آماده سازی 30 دقیقه

زمان پخت 5 دقیقه

برای 14 نفر 

    کره یک فنجان
مارشمالو 32 عدد 
 پاپ کورن بدون نمک 16 فنجان 
 پاستیل یا آبنبات ژله ای  یک فنجان
  بادام زمینی پوشیده از شکلات یا ساده  یک فنجان
 دراژه یا شکلات سنگی یک فنجان

طرز تهیه کیک پاپ کورن

کره و مارشمالو را در ظرفی مناسب روی حرارت ملایم بگذارید و مدام هم بزنید تا ذوب شوند. پاپ کورن ها را داخل ظرفی بزرگ بریزید و سپس مخلوط مارشمالو را اضافه کرده هم بزنید تا تمام سطح پاپ کورن ها به مارشمالو آغشته شود. 

 

بادام زمینی و پاستیل و دراژه را اضافه کنید و مخلوط نمایید. 

یک عدد قالب میان تهی 25 سانتی یا 12 عدد قالب کاپ کیک را با کره چرب کنید و داخلشان را با مواد پاپ کورنی پر کنید و رویشان را صاف کنید و کناری بگذارید تا خوش را بگیرد سپس روی ظرف سرو برگردانید. 

  ثبت آگهی رایگان