در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
کسب و کار خود را همین امروز ثبت کنید.

رشت‌گشت | RashtGasht

بازگشت ملوان به جام حذفی

دوشنبه ۳ بهمن ۱ اخبار گیلان
  • تصویر شماره بازگشت ملوان به جام حذفی

تیم ملوان بندر انزلی که با رأی کمیته انضباطی به جام حذفی برگشته است، بر اساس قرعه کشی حریف استقلال تهران در مرحله یک هشتم نهایی شد.

مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور امروز در سازمان لیگ برگزار شد و بر اساس آن تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در این مرحله در ورزشگاه آزادی تهران مهمان تیم استقلال تهران خواهد بود.

طبق اعلام سازمان لیگ دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (جام خلیج فارس) در روز‌های اول تا سوم اسفند ماه برگزار می‌شود.

در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال که عصر چهارشنبه ۲۱ دی ماه در در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندر انزلی برگزار شده بود، تیم ملوان با شکست ۳ بر یک برابر نفت مسجد سلیمان حذف شد.

اما در پی شکایت باشگاه ملوان بندر انزلی از تیم نفت مسجد سلیمان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر استفاده این تیم از بازیکن غیرمجاز و محروم، این کمیته پس از بررسی محتویات پرونده و استعلام به عمل آمده از سازمان لیگ، تیم نفت مسجد سلیمان را ۳ بر صفر بازنده اعلام کرد و به این ترتیب تیم ملوان بندر انزلی راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

  ثبت آگهی رایگان