در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
کسب و کار خود را همین امروز ثبت کنید.

رشت‌گشت | RashtGasht

پاک سازی پوست

سه شنبه ۱۵ آذر ۱ زیبایی
  • تصویر شماره پاک سازی پوست

امروزه با توجه به شرایط آب و هوایی وافزایش استفاده از لوازم های آرایشی،مراقبت ازپوست و حفظ شادابی و جوانی از اهمییت زیادی برخوردار است.
برسی تفاوت روش های مختلف مانند میکرودرم ابریژن ، آکوفیشال ، میکروبلیدینگ ، حلزون تراپی ، اولتراسونیک و ال ای دی ترابی
معمولا افراد بدون شناخت ازکاربرد و نحوه ی کارکرد این روش ها به سراغ انجام این کار میروند.
بهتراز قبل از انجام پاکسازی پوست اطلاعاتی راجب:

  1. نحوه کارکرد دستگاه ها
  2. طول درمان و اثربخشی مواد
  3. تفاوت بین ای ای دی های قرمز،سفید ، زرد، سبز ، آبی و تاثیرات آن ها بر پوست
    نوع دستگاه ها
  4. فواید و معایب روش های پاکسازی
    و
    .
    .
    را کاملا مطالعه کنیم و بدانیم.

    در این راستا بهتر است درمورد پلاژن تراپی بیشتر بدانیدو


    در این پست از رشت گشت  ما به طور شفاف و علمی پاسخ تمامی سوال های شما را با شرح کامل آورده ایم

 

میکرودرم

میکرودرم چیست؟ تاثیرات میکرودرم برای پوست؟

میکرودرم ابریژن راهی ست برای پاکسازی و جوانسازی پوست .
این روش یک روش درمانی ، غیرشیمیایی و غیر تهاجمی است و بدون نیاز به عمل باز و خونریزی بر روی پوست صورت می‌گیرد. در میکرودرم از اسپری میکروکریستال جهت از بین بردن سلول های خشک و مرده پوست استفاده می شود این عمل باعث ایجاد پوستی جوان تر و شاداب تر شود. میکرودرم ابریژن به تولید کلاژن های جدید و تولید الاستین کمک میکند و موجب جوان سازی و ترمیم پوست میشود.

دستگاه میکرودرم چیست؟ و چگونه کارمیکند؟

میکرودرم پوست چگونه انجام می‌شود؟

برای کنترل و جلوگیری از پوسته پوسته شدن ، متخصصان زیبایی مقدار کریستال ها و عمق قدرت خلا را کنترل و تنظیم میکنند. تعداد دفعات حرکت دستگاه بر روی پوست ۲ بار است؛درصورتی که پوست ضخیم باشد یا لکه های قهوه ای و آثار آفتاب سوختگی زیاد باشد تعداد حرکت دستگاه به ۳ بار افزایش پیدا میکند که این امر نیز با تشخیص و کنترل متخصصان انجام میشود.
میکرودرم ابریژن و جوانسازی و پاکسازی پوست در نقاط حساس صورت مانند دور لب ها،دورچشم و خطوط لبخند میتواند کمی ناراحت کننده باشد که در این موارد متخصصان با کمک مراجعه کننده و کنترل میزان قدرت دستگاه سوزش و ناراحتی ایجاد شده را کنترل کرده و باعث ایجاد بهترین نتجیه ی موجود خواهند شد.

فواید میکرودرم صورت چیست؟

دستگاه میکرودرم کریستالی از بخشی به نام کمپرسور یا متراکم کننده‌ تشکیل می‌شود که از طریق منفذهای تعبیه شده هوا را به داخل می‌کشد که با قرار گرفتنروی پوست ایجاد خلا میکند. سپس کریستال‌های اکسید آلومینیوم ، آزاد شده و روی سطح پوست پاشیده می‌شود تا سلول‌های مرده و سطحی را از پوست جدا کند و موجب کاهش منافذ باز صورت میگردد سپس مواد روی پوست و کریستال هایی که بر روی پوست به جا مانده توسط دستگاه مکیده شده و به کیسه ی ضایعات فرستاده میشود.

بدون عارضه بودن این روش مهمترین مزیت آن است.
این روش بدون درد است و نیازی به بیهوشی یا بی حسی های موضعی ندارد.
از این روش میتوان در فواصل زمانی کوتاه مدت استفاده کرد، میکرودرم تاثیر قابل توجهی بر افرادی با پوست های تیره نیز دارد

-بهبود لکه‌های ایجاد شده به دلیل بارداری و بالارفتن سن
قابل استفاده برای از بین بردن تیرگی زیربغل و کشاله ران
-آب رسانی و ایجاد رطوبت پوست، لایه برداریو روشن سازی پوست
-کاهش دهنده چروک های ظریف دور چشم خطوط لبخند در سنین بالا؛کنترل و جلوگیری ایجاد چروک و شادابی در سنین پایین تر
-کاهش دهنده و ازبین برنده ی منافذ باز صورت و پاکسازی از آلودگی های موجود زیرپوست
-کلاژن اصلی ترین و ضروری ترین ماده برای جوانسازی و ترمیم پوست است که روش میکرودرم ابریژن کمک به سزایی در تولید و ایجاد کلاژن میکند.

معایب پاکسازی پوست (با میکرو درم ابریژن) چیست؟

خلاهای ایجاد شده در عمل ها و روش های زیبایی عموما به این دلیل به وجود می آیند که افراد غیرمتخصص و فاقد تجربه و علم کافی دست به انجام این کار ها میزنند.شرط اول دربرداشتن یک قدم به سوی زیباتر شدن مراجعه به متخصصین و پزشکان معتبر است.
دستگاه میکرودرم ابریژن با داشتن تمام گواهینامه ها و مجوز های رسمی مربوط که از سازمان ها و مراجع ذی صلاح اخذ کرده کاملا مورد تایید است و هیچگونه عوارض جانبی ندارد

  1.  ایجاد شدن التهاب ،تورم و قرمزی در پوست
  2.  تحریک و یا سوزش چشم‌ها(به دلیل استفاده از کریستال در حین عمل)
  3. تیرگی سطحی پوست پس از عمل (به علت نور آفتاب)

به وجود آمدن پوست صورتی رنگ و تحریک‌پذیر و احساس خشکی یک امر طبیعی بعد از عمل میکرودرم ابریژن است که این خشکی مشابه آفتاب سوختگی پوست یا خشکی پوست ناشی از قرار‌گرفتن در معرض باد میباشد این حالت عموما تا ۲۴ ساعت ادامه داردکه با راهنمایی کتخصصین و استفاده از مرطوب‌کننده مناسب رفع میشود. استفاده از لوازم آرایش به‌ویژه در برخی مواد خاص، توصه نمیشود زیرا خشکی و تحریک پذیری پوشت را تشدید میکند.

موراد منع استفاده از میکرودرم پوست صورت:

میکرودرم برای برخی از افراد با مشکلات پوستی خاص ، به هیچ عنوان مناسب نیست. اگر روی صورت خود طبخال یا زیگیل دارید ابتدا باید آن را برطرف کنید، همچنین افرادی که از بیماری پوستی *پسوریازیس*رنج می‌برند و یا افرادی که در ۲ ماه اخیر جراحی صورت انجام داده‌اند یا در حین انجام عمل رادیوتراپی گردن هستند، اجازه استفاده از این روش پاکسازی پوست را ندارند.

تعداد تکرار و مدت زمان فاصله میکرودرم چقدر است؟
عموما فاصله جلسات از ۱ تا ۴ هفته میباشد ؛ بنا به تشخیص پزشک براساس نوع مشکل مراجعه کننده تعداد جلسات از ۴ تا ۶ جلسه برای جوانسازی افزایش می یابد و برای رفع لک و روشن شدن پوست این جلسات بین ۱۰تا۱۲ میتواند ادامه پیدا کند.

توصیه هایی برای قبل و بعد از میکرودرم

از مصرف داروهای لایه بردار ۲ روز قبل و ۷۲ ساعت بعداز میکرودرم خود داری کنید. پس از میکرودرم ابرژن از ضدآفتاب با دقت بیشتری استفاده کنیدو در فاصله ی ۳ ساعت نیز ضدآفتاب خود را تجدید کنید. از آب داغ تا ۲۴ ساعت بعد از درمان استفاده نکنید. اقداماتی همچون دکلوره نمودن ، استفاده از بند ، موم و … بعد از ۳-۴ روز از میکرودرم ازبین رفتن حساسیت پوست بلا مانع است . آقایان حتما باید ۳-۴ ساعت قبل از میکرودرم اصلاح نمایند و در صورت تمایل بعد از ۱۲ ساعت از میکرودرم اصلاح صورت مشکلی ایجاد نمیکند

  ثبت آگهی رایگان