در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
کسب و کار خود را همین امروز ثبت کنید.

رشت‌گشت | RashtGasht

عینک آفتابی

شنبه ۸ مرداد ۱ زیبایی
  • تصویر شماره عینک آفتابی
  • تصویر شماره عینک آفتابی
  • تصویر شماره عینک آفتابی
  • تصویر شماره عینک آفتابی

تابستان داغی داریم و ما برای تکمیل استایل و محافظت از چشمان خود، به عینک آفتابی نیاز داریم. خرید بهترین برند عینک آفتابی که از چشم محافظت می کند، بسیار مهم است، زیرا همه ی عینک های آفتابی محافظت یکسانی ندارند. برخی تحقیقات نشان می دهد که اشعه ماورا بنفش خورشید می تواند به بینایی شما در سنین بالا، آسیب های جدی برساند. در واقع قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش ممکن است به ماکولا آسیب برساند. ماکولا ناحیه ای در پشت چشم است که به انتقال تصاویر به مغز کمک می کند. بد نیست بدانید اگر چشمان شما رنگ روشنی دارد در معرض خطر بیشتری قرار دارید.

 

مشخصات عینک آفتابی خوب

برای خرید بهترین برند عینک آفتابی باید به بسیار از ویژگی های آن توجه کنید. اینکه یک عینک آفتابی چطور از چشم بهتر محافظت می کند و همچنین علاوه بر ویژگی های ظاهری در مورد مشخصات اصلی و تخصصی یک عینک آفتابی نیز اطلاعات کسب کنید. در واقع حتی اگر در حال خرید یک عینک آفتابی ریبن اصل یا تام فورد و یا مورل هستید، باز هم نیاز است در مورد ویژگی های این عینک ها مطلع باشید.

 

شما باید عینکی را انتخاب کنید که اشعه های UVA و UVB را مسدود کند و به همین دلیل بهتر است مطمئن شوید که آن را از یک تولید کننده معتبر خریداری می کنید. در حقیقت تنها با خرید عینک آفتابی اصل، می توانید بالاترین سطح محافظت در برابر اشعه های UVA / UVB را به دست بیاورید. در صورت داشتن مشکلات سلامت بینایی، مانند دژنراسیون ماکولا یا رتینوپاتی دیابتی، لنزهای کهربایی یا قهوه ای بهترین انتخاب برای شما خواهند بود. این رنگ ها کنتراست را تقویت می کنند و در نهایت به شما در دیدن بهتر رنگ ها کمک می کنند. اگر بین انتخاب رنگ لنز و درجه ی محافظت لنز در برابر اشعه ماورا بنفش مجبور به انتخاب شدید، بهتر است کیفیت و میزان درجه ی محافظت اشعه ماورا بنفش لنز را معیار خرید خود قرار دهید. 

 

بسیاری از افراد تصور می کنند خرید عینکی با برند مورل یا تام فورد به آنها تنها در داشتن استایل و ظاهر بهتر کمک می کند، اما نکته ی مهم و قابل توجه این است که این برندهای معتبر، تولید عینک های آفتابی مورد نظر خود را به بهترین تولید کنندگان عینک در جهان می سپارند. خرید یک عینک آفتابی اصل از یک برند خوب تنها در مورد ظاهر و زیبایی آن نیست، بلکه در کیفیت آن نیز موثر است. اگر به دنبال بهترین برند عینک آفتابی که از چشم بهتر محافظت می کند هستید، ما نمونه های مشهوری مانند عینک آفتابی ری بن، تام فورد، مورل، سیلوئت، دولچه اند گابانا، پلیس و مانند این ها را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

مشخصات عینک آفتابی خوب برای رانندگی

با افزایش سن مشکلاتی مانند بزرگتر شدن مردمک چشم و حساسیت به نور، باعث می شود نور مستقیم خورشید برای چشم ها آزاردهنده و زیادی روشن شود. عینک آفتابی یکی از موارد ضروری است که اگر بابت خرید آن هزینه ی زیادی بپردازید جای نگرانی ندارد، زیرا یک سرمایه گذاری برای محافظت از چشمان شما محسوب می شود.

 

اگر به دنبال بهترین برند عینک آفتابی هستید که از چشم بهتر محافظت کند دید بهتری را در هنگام رانندگی به شما بدهد، توصیه می کنیم نکات زیر را در هنگام خرید مد نظر داشته باشید. 

 

 اگر به دنبال خرید لنزهای پلاریزه هستید، خرید یک عینک آفتابی اصل با قابلیت پلاریزه برای کاهش اثرات تابش خیره کننده ی نور خورشید بسیار کارآمد است. رعایت این نکته در هنگام خرید، به ویژه اگر جراحی انکساری چشم مانند لیزیک انجام داده باشید بسیار مهم است.

برای خرید یک عینک آفتابی خوب بهتر است لنزهای قهوه ای، خاکستری، سبز یا زرد را انتخاب کنید. این رنگ ها بهترین گزینه برای به حداقل رساندن اعوجاج رنگ ها در زیر نور خورشید هستند. این نکات مواردی هستند که می توانید در خرید آنلاین عینک آفتابی نیز مد نظر داشته باشید.

 

خرید عینک طبی آفتابی 

کسانی که چشمشان ضعف بینایی دارد و از عینک استفاده میکنند هم لازم است برای محافظت از چشم های خود در برابر نور خورشید از عینک آفتابی استفاده کنند. معمولا بسیاری از افراد از عدسی های فتو کرومیک و یا همان خود رنگ پذیر استفاده میکنند که وقتی وارد فضای باز می شوند، عدسی رنگ میگیرد و تیره می شود. اما گزینه بهتر استفاده از عینک طبی آفتابی است که عدسی آفتابی را متناسب با نمره چشم خود سفارش دهید تا بهترین محافظت را از چشم شما داشته باشد و همچنین یک عینک آفتابی مخصوص خودتون داشته باشید. عینک طبی آفتابی در بسیاری از مدل هلای آفتابی قابل سفارش است.

 

شما می توانید برای انتخاب یک عینک آفتابی طبی خوب و پیدا کردن جواب خیلی از سوالاتتون مقاله ی راهنمای انتخاب عینک آفتابی طبی را مطالعه کنید. 

آیا کودکان نیز به عینک آفتابی احتیاج دارند؟

همانطور که می دانید کودکان وقت بیشتری را در فضای باز برای بازی با دوستان خود می گذرانند و در نتیجه بیشتر در معرض آسیب های ناشی از اشعه UVA و UVB هستند. این آسیب ها در طولانی مدت تجمیع شده و ممکن است باعث بروز بیماری های بینایی مانند آب مروارید و تخریب ماکولا در طول زندگی فرد شود و استفاده کودکان از عینک آفتابی ضروری است.

 

آیا برندهای معتبر عینک آفتابی در ایران نمایندگی دارند؟

در این مطلب قصد داشتیم بهترین برندهای عینک آفتابی که از چشم بهتر محافظت می کنند را به شما معرفی کنیم، اما سوال بعدی که ایجاد می شود این است که آیا این برندهای معتبر و محبوب در ایران نمایندگی معتبر دارند؟

 

ما میتوانیم عینک وحدت را به عنوان نمایندگی برندهای معتبر عینک طبی و آفتابی به شما معرفی کنیم و با خرید از این مجموعه از اصالت عینک مطمعن باشید. برای خرید از عینک وحدت می توانید هم به فروشگاه حضوری در تهران مراجعه کنید و یا در فروشگاه آنلاین اپتیک وحدت، سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. 

همچنین با توجه به برندی که به دنبال آن هستید می توانید با جستجو در سایت اصلی آن برند، متوجه شوید که آیا در ایران نمایندگی معتبر و رسمی دارند یا خیر. همینطور شما می توانید با استفاده از برنامه عینکولوژی که در آپارات و اینستاگرام منتشر می شود و صفحه رسمی این برنامه در اینستاگرام که با همین عنوان هست از چطوری تشخیص دادن عینک آفتابی اصل آگاه شوید.

 

یکی از ساده ترین راه های تشخیص عینک تقلبی جستجو آن است. اگر یک عینک آفتابی خریداری کرده و از اصالت آن مطمئن نیستید، می توانید عکس و مدل آن را در گوگل جستجو کرده و از اصالت عینک آفتابی خود مطمئن شوید. با جست جوی کد مدل عینک، اگر آن عینک را در یک سایت معتبر مثال سایت خود آن برند یا سایت معتبر فروش آنلاین عینک اروپایی امریکایی پیدا نکردید می توانید به اصالت عینکتان شک کنید. 

 

برچسب ها :
#عینک آفتابی
  ثبت آگهی رایگان