در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
کسب و کار خود را همین امروز ثبت کنید.

رشت‌گشت | RashtGasht

لیفت بینی با نخ

یکشنبه ۲ مرداد ۱ زیبایی
  • تصویر شماره لیفت بینی با نخ
  • تصویر شماره لیفت بینی با نخ
  • تصویر شماره لیفت بینی با نخ
  • تصویر شماره لیفت بینی با نخ

بینی یکی از ویژگی های مهم صورت است و یکی از اولین چیزهایی است که افراد هنگام نگاه کردن به شما متوجه آن می شوند. این می تواند یک چیز خوب یا یک چیز بد باشد. اگر از بینی خود راضی باشید چیز خوبی است. اما، اگر بینی خود را دوست نداشته باشید احساس بدی است.

اگر شما نیز عاشق بینی خود نیستید، اما آماده انجام عمل جراحی بینی نیز نیستید، به ادامه این مطلب بروید تا گزینه دیگری که ممکن است دقیقا همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید، را به شما معرفی کنیم.

 

جراحی زیبایی بینی یکی از رایج ترین روش های جراحی است. در واقع، طبق گفته انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، محبوب ترین عمل جراحی در سال 2020 تغییر شکل بینی بود. بنابراین، اگر عاشق بینی خود نیستید، بدانید که تنها نیستید. صدها هزار نفر وجود دارند که همین احساس را دارند. 

 

در حالی که برخی از افراد ممکن است برای ایجاد بینی مورد نظر خود به جراحی بینی روی بیاورند، برخی دیگر ممکن است تمایلی به جراحی در این سطح از شدت نداشته باشند. خبر خوب این است که گزینه دیگری وجود دارد و به آن لیفت بینی با نخ می گویند. 

لیفت بینی با نخ چیست؟ 

لیفت بینی با نخ یک روش غیر جراحی است که برای لیفت یا اصلاح بینی عمل می کند. این غیر تهاجمی است و همچنین در صورتی که شما نتیجه را دوست ندارید قابل برگشت است. این یک جایگزین عالی برای رینوپلاستی است که نیازی به جراحی ندارد. این بدان معنی است که هیچ برشی در کار نیست، بنابراین هیچ جای زخم و بهبودی وجود ندارد. 

 

لیفت بینی با نخ چگونه کار می کند؟

این روش غیر جراحی با استفاده از نخ های قابل حل ساخته شده از پلی دیوکسانون که به آن PSO (یک قند پیچیده) نیز گفته می شود، کار می کند. این روش به معنای قرار دادن نخ ها در سراسر پل بینی و سپتوم و همچنین در نوک بینی است تا شکل و فرم جدیدی به بینی بدهد. نخ ها به عنوان ساختاری عمل می کنند تا بینی را به جایی که می خواهید برسانند و محرک کلاژن هستند تا به حفظ لیفت بینی تا زمانی که ممکن است کمک کنند. 

 

تعداد نخ های استفاده شده مشخصی وجود ندارد، این چیزی است که بسته به شکل فعلی بینی طبیعی هر فرد و اینکه آنها می خواهند بینی بعد از این روش چگونه به نظر برسد متفاوت است. 

لیفت بینی با نخ چقدر طول می کشد؟

شما می توانید انتظار داشته باشید که در کمتر از یک ساعت این عمل انجام شود. این کار به حداقل زمان استراحت نیاز دارد، که یکی از دلایلی است که اغلب به آن "عمل بینی در زمان ناهار" می گویند.

 

چقدر طول می کشد تا نتیجه لیفت بینی با نخ را ببینید؟

از آنجایی که نخ ها ساختار بینی را ایجاد می کنند، می توانید فوراً نتایج را مشاهده کنید. نتایج با گذشت زمان بهتر می شوند و در طی 3-6 ماه آینده، بهترین نتایج را خواهید دید.

 

ماندگاری لیفت با نخ بینی چقدر است؟

می توانید انتظار داشته باشید که لیفت بینی با نخ شما بین یک تا دو سال طول بکشد. اگر ۹ ماه پس از اولین درمان برای درمان دیگری بروید، نتایج شما طولانی تر خواهد بود. 

چگونه برای عمل لیفت بینی با نخ آماده شوم؟

آماده سازی برای یک روش غیر جراحی مانند این نسبتاً ساده است. شما فقط باید یک هفته قبل از درمان از مصرف هرگونه داروی ضد التهاب و مکمل های رقیق کننده خون دوری کنید. همچنین قبل از عمل باید مقدار زیادی آب بنوشید و یک وعده غذایی کامل بخورید. 

شما می توانید با دریافت ویتامین K اضافی در رژیم غذایی خود قبل از قرار ملاقات، به کاهش کبودی کمک کنید. 

چه کسی کاندیدای مناسب برای لیفت بینی با نخ است؟

این روش برای افرادی که جوان هستند و کیفیت پوست خوبی دارند ایده آل است. هر چه سن افراد مسن تر باشد، احتمال اینکه پوست نازک و در اثر نور خورشید آسیب دیده باشد، بیشتر می شود. در این صورت، به دلیل نداشتن پوستی برای حمایت از نخ ها، در معرض خطر این هستید که واقعاً بتوانید نخ ها را ببینید. 

 

عوارض جانبی لیفت بینی با نخ

برخی از عوارض جانبی که ممکن است تجربه کنید عبارتند از:

- درد

- کبودی

- تورم

- عفونت

- فرورفتگی پوست

- خم شدن نخ

- التهاب

- واکنش آلرژیک 

 

اگرچه این روش برگشت پذیر است، اما می تواند یک فرآیند پیچیده باشد و فقط توسط پزشکانی انجام می شود که در این روش مهارت خاص دارند. در غیر این صورت، اگر روند آنطور که انتظار داشتید پیش نرود، باید ماه ها صبر کنید تا نخ ها حل شوند. 

 

هزینه لیفت بینی با نخ چقدر است؟

قیمت این روش از فردی به فرد دیگر و همچنین موقعیت جغرافیایی که درمان را در آن انجام می دهید متفاوت است.

برچسب ها :
#بینی
  ثبت آگهی رایگان