در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
کسب و کار خود را همین امروز ثبت کنید.

رشت‌گشت | RashtGasht

گریه کودکان در هواپیما

سه شنبه ۲۱ تیر ۱ سلامت
  • تصویر شماره گریه کودکان در هواپیما
  • تصویر شماره گریه کودکان در هواپیما
  • تصویر شماره گریه کودکان در هواپیما
  • تصویر شماره گریه کودکان در هواپیما

هنگامی که گریه نوزاد در هواپیما آغاز می گردد و سبب ناراحتی شما می شود می توانید با رعایت بعضی نکات این مشکل را برطرف کنید.

علل بسیاری وجود دارد که امکان دارد کودک در هواپیما گریه کند. حس ناراحتی، خستگی، گرسنگی، تنهایی، کسالت، عصبانیت، درد و ناآرامی عمومی همه با جیغ و گریه نشان داده می شود. همین طور، توافق کلی وجود دارد مبنی بر اینکه فشار ناشی از پرواز در ارتفاعات به خصوص برای نوزادان و کودکان نوپا سخت است.

 

گوش درد دلیلی برای گریه کودکان در سفر های هوایی

پیش از هر چیز باید گفت که موضوع درد گوش برای همه کودکان وجود ندارد ولی می تواند یکی از علل اصلی گریه آن ها در هواپیما هم باشد.

 

این مشکل به علل تغییرات فشار هوایی است که میان گوش میانی و گوش بیرونی اختلاف فشار به وجود می آید و به علت حساس بودن کودکان این اتفاق برای آن ها بسیار آزار دهنده است.

 

در ارتباط با با بزرگسالان و درد گوش به موقع سفر های هوایی می توان توصیه کرد که  از آدامس استفاده کنند، ولی این مسئله برای بچه ها قابل انجام نیست، پس به دنبال  پیشگیری می رویم، چنانچه کودک شما پیش از سفر سرماخورده و میدانید که مشکلات مربوط به درد گوش دارد باید صبر کنید تا سرماخوردگی و درد گوش برطرف شود و سپس سفر کنید.

 

البته نکته ای دیگر که باید بگوییم، این است که برای کاهش درد گوش مکیدن شیر از شیشه می تواند در تنظیم فشار هوا میان این دو قسمت گوش موثر باشد.

ایجاد دلبستگی ایمن: یاد بگیرید نشانه های خاص کودک خود را یاد بگیرید

همان گونه که والدین چند کودک می دانند ، هیچ فرمول راحتی برای تأمین نیازهای کودک وجود ندارد. از زمان تولد ، هر کودک شخصیت و ترجیحات ویژه ی خود را دارد. سیستم عصبی هر کودک هم فوق العاده است. بعضی از نوزادان امکان دارد از سر و صدا و فعالیت خیس شوند ، در حالی که بعضی دیگر امکان دارد آرام و ساکت باشند. نکته مهم این است که نشانه های کودک خود را یاد بگیرید و متناسب با آنه پاسخ دهید.

 

حتی اگر همه صداها و گریه ها در ابتدا ممکن است یکسان به نظر برسند ، کودک شما با استفاده از صدا و حرکات با روش های مختلفی ارتباط برقرار می کند. به عنوان مثال ، کودک شما امکان دارد وضعیت بدن خود را تنظیم کرده یا چهره خود را تغییر دهد ، یا بازوها و پاهایش را در پاسخ به صدای شما حرکت دهد تا نشان دهد سرماخوردگی است یا نیاز به نگه داشتن و نوازش دارد.

 

با انواع صداهایی که کودک شما به وجود می آورد  و این اصوات به چه معنی است آشنا شوید. به عنوان مثال ، صدای “من گرسنه هستم” امکان دارد یک فریاد کوتاه ، کم صدا باشد ، در حالی که صدای “من خسته ام” امکان دارد یک صدای ناخوشایند باشد.

 

دقت کنید که نوع لمسی که کودک شما از آن لذت می برد و فشارهایی که از آن لذت می برد را احساس می کنید. تقریباً با هر لمس نوزاد متولد شده در مورد زندگی یاد می دهد. هرچه لمس شما حساس تر باشد ، کودک شما دنیا را به مکانی آرامش بخش پیدا می کند.

به انواع حرکات ، صداها و محیط هایی که کودک شما از آن لذت می برد توجه کنید. بعضی از نوزادان با حرکت راحت می شوند ، مثل تکان دادن یا پیاده روی در جلو و عقب ، در حالی که برخی دیگر به صداهایی مثل موسیقی نرم یا تغییر محیط مانند حمل در خارج پاسخ می دهند.

با کودک خود حرف بزنید ، بخندید و بازی کنید

تفریح ​​، بازی کردن ، نگه داشتن و به اشتراک گذاشتن شادی با کودک شما بسیار اهمیت دارد. لبخندها ، خنده ها ، لمس و تعامل به همان اندازه برای رشد کودک به اندازه غذا و خواب مهم هستند. زبان بدن ، صدای صدا و لمس دوست داشتنی همه روش های مهم برقراری ارتباط با کودک شما هستند.

 

اسباب ‌بازی‌ را از یاد نبرید

در سفرهای هوایی اسباب بازی های فرزندان خود را از یاد نبرید. خیلی از کودکان به اسباب بازی های خود حساس هستند و امکان دارد در طول سفر بهانه گیری کنند. شما می توانید این بهانه را با در دست داشتن ساک اسباب بازی از بین ببرید.

 

مراقب خواب و بیداری کودک باشید

خیلی از کودکان عادت به خوردن و خوابیدن در ساعت مخصوصی از روز هستند. همه تلاش خود را به کار بگیرید تا عادات کودکان خود را بر هم نزنید. بعضی از کودکان اگر زمان ساعات خواب، بیداری و خوردنشان به هم بریزد، بهانه گیری می کنند.

 

خیلی از والدین تایم غذا خوردن و خوابیدن کودکان خود را با ساعات پرواز تنظیم می کنند، این کار می تواند نتیجه عکس دهد و والدین را با مشکلات بزرگی روبرو کند.

برای هر کاری آماده باشید

بعضی از کودکان موقع سفر به چیزهای خاصی مثل کتاب علاقه مند هستند. والدین به آسانی می توانند با به همراه داشتن کتاب بهانه های از این دست کودکان را از بین ببرند. می توانید با نشان دادن عکس ها و تصاویر گوناگون کتاب یا مجله کودکان را سرگرم کنید.

 

تبلت را از یاد نبرید

در سفرهای هوایی خیلی بهتر است بگذارید کودکان با موبایل و یا تبلت بازی کنند تا اینکه با لجبازی های الکی سفر را به خود و فرزندتان تلخ کنید. هر چه بازی، برنامه کودک و موسیقی در تبلت بیشتر باشد، کودک بازه زمانی بیشتری از تبلت استفاده می کند و بهانه های کمتری می گیرد. فراموش نکنید، پیش از سفر تبلت و موبایل خود را شارژ کنید.

 

آب و غذا به همراه داشته باشید

کودک شا امکان دارد در هر لحظه تشنه یا گشنه شود. باید در این زمان ها کمی آب معدنی و غذاهای مورد علاقه کودک را به همراه داشته باشید. فراموش نکنید، کودک درک درستی از مکان و زمان نداشته و در پرواز آرامش خود را در مقابل واکنش های کودکان حفظ کنید.

 

برچسب ها :
#کودکان
  ثبت آگهی رایگان