در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
کسب و کار خود را همین امروز ثبت کنید.

رشت‌گشت | RashtGasht

واتس اپ

پنجشنبه ۱۶ تیر ۱ علمی
  • تصویر شماره واتس اپ
  • تصویر شماره واتس اپ

برنامه واتساپ قصد دارد در به روزرسانی های بعدی خود زمان حذف پیام ها را به دو روز و ۱۲ ساعت افزایش دهد.  

به گزارش باشگاه خبرنگاران، واتساپ چندین ویژگی جدید را روی پلتفرم خود آزمایش کرده است، از جمله واکنش های جدید ایموجی و بهبود حریم خصوصی، مانند مخفی کردن تصاویر نمایه و مخفی کردن آخرین زمان آنلاین بودن برای مخاطبان خاص. این برنامه در حال حاضر تصمیم دارد یک ویرایشگر آیکون گروه و افزایش زمان حذف پیام ها نیز را به کاربران خود معرفی کند.

 

تغییر آیکون گروه ها

WABetaInfo گزارش داد که پلتفرم پیام رسانی واتس‌اپ (WhatsApp) در حال آزمایش توانایی ایجاد آیکون های سفارشی برای گروه در نسخه دسکتاپ است. همچنین توجه داشته باشید که این ویژگی از سال گذشته برای کاربران بتا واتساپ در سیستم عامل های اندروید و iOS دردسترس است. در حال حاضر، بر اساس گزارشات، این شرکت در حال برنامه ریزی برای ایجاد این ویژگی بر دسکتاپ است.

با توجه به اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط WABetaInfo، کاربران اکنون میتوانند عکس دیگری را بعنوان نماد گروه انتخاب کنند و منوی کشویی نیز شامل گزینه هایی مانند ایموجی ها و استیکر ها است. به این معنا که کاربران همچنین میتوانند از ایموجی ها و برچسب ها به عنوان نماد گروه استفاده کنند. از آنجایی که این ویژگی در حال حاضر در اندروید و iOS موجود است، انتظار میرود نسخه دسکتاپ نیز عملکرد مشابهی را ارائه دهد. هنوز تاریخی برای فعال سازی این قابلیت در نسخه دسکتاپ اعلام نشده است.

افزایش زمان حذف پیام ها

اگر میخواهید پیام ها را برای همه افراد در واتساپ حذف کنید، در حال حاضر باید این کار را ظرف مدت ۱ ساعت، ۸ دقیقه و ۱۶ ثانیه انجام دهید. به گفته ناشر معتبر WABetainfo، شرکت متا اکنون به دنبال افزایش محدودیت زمانی برای حذف پیام ها برای همه افراد در این پلتفرم است. واتساپ در حال حاضر محدودیت زمانی جدیدی را برای بعضی از کاربران بتا در اندروید ارائه می کند. کاربران واتساپ بتا در اندروید میتوانند پیام های همه را تا زمانی که حداکثر دو روز و ۱۲ ساعت قبل ارسال نشوند، حذف کنند.

 

محدودیت زمانی افزایش یافته جدید جایگزین محدودیت قبلی می شود، اگرچه این قابلیت محدود به کاربران منتخب است، در حال حاضر، واتساپ آنرا در هفته های آینده برای تعداد بیشتری عرضه خواهد کرد. به نظر میرسد در آینده نیز شاهد قابلیت هایی مثل تماس های صوتی ۳۲ نفره، امکان مشاهده به روز رسانی وضعیت در لیست چت و امکان استفاده از یک حساب واتساپ در چندین دستگاه باشیم.

  ثبت آگهی رایگان