در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
کسب و کار خود را همین امروز ثبت کنید.

رشت‌گشت | RashtGasht

محو کردن خط چشم

سه شنبه ۱۴ تیر ۱ زیبایی
  • تصویر شماره محو کردن خط چشم
  • تصویر شماره محو کردن خط چشم
  • تصویر شماره محو کردن خط چشم
  • تصویر شماره محو کردن خط چشم
  • تصویر شماره محو کردن خط چشم
  • تصویر شماره محو کردن خط چشم

آموزش تصویری کشیدن خط چشم محو و طبیعی

محو کردن خط چشم یکی از تکنیک های آرایشی است که باعث می شود آرایش صورت طبیعی تر دیده شود ، در ادامه مقاله با آموزش تصویری محو کردن خط چشم همراه شما هستیم. 

خط چشم یکی از ملزومات آرایش مجلسی و غلیظ است ولی شاید بخواهید آرایشی ملایم و طبیعی داشته باشد که خط چشم حالت بولد و برجسته نباشد و حالت محو داشته باشد و با طبیعی ترین حالت ممکن چشمانتان را زیباتر کنید. 

 

البته دیگر آرایش غلیظ طرفداران خودش را از دست داده و آرایش ملایم که حالت طبیعی دارد طرفداران بیشتری پیدا کرده. اغلب خانمها تمایل دارند زیباتر به نظر برسند ولی این زیبایی حالتی طبیعی داشته باشد و اغراق آمیز و به اصطلاح تابلو نباشد. 

 

کشیدن خط چشم محو برای خانم هایی که مهارت زیادی برای کشیدن خط چشم ندارند یا نمی خواهد در برخی محیط ها خط چشم خیلی پررنگ و واضحی داشته باشند مناسب است. کشیدن خط چشم محو یکی از ترفندهای داشتن آرایش طبیعی است. شما میتوانید با استفاده از مداد چشم یا سایه خط چشم محو بکشید. 

 

آموزش کشیدن خط چشم محو با مداد

معمولا برای آرایش چشم ابتدا سایه چشم را می زنند و در آخر خط چشم می کشند تا حالتی واضح و مشخص داشته باشد ولی برای محو کردن خط چشم بهتر است ابتدا خط چشم را بکشید و سپس سایه بزنید. برای محو کردن خط چشم میتوانید در قدم اول از مداد چشم یا هر خط چشمی که با آن راحت تر هستید استفاده کنید.

 

یک خط چشم نازک و چسبیده به بن مژه روی پلک بکشید و با کمک براش زاویه دار کمی خط چشم را به سمت بالا محو کنید تا حالت خط مشخص نداشته باشد. 

حالا کمی سایه قهوه ای روی استخوان پلک بزنید و با خط چشم ترکیب کنید. 

برای تمیز تر شدن اثر هنریتان میتوانید قبل از شروع گوشه خارجی چشم را با چسب نواری بپوشانید. 

 

آموزش کشیدن خط چشم محو با براش

برای کشیدن خط چشم با براش بهترین انتخاب برای شما خط چشم ژلی است. 

مقداری از خط چشم را روی براش زاویه دار بکشید و تا حد ممکن براش را نزدیک خط مژه بکشید و خط طبیعی چشم را دنبال کنید و تا حد امکان بین مژه ها را پر کنید. کم کم یک خط محو و باریک شکل می گیرد. 

گوشه چشم را مطابق دلخواهتان حالت بدهید. 

در انتخاب فرمژه و ریمل حجم دهنده بزنید تا چشمان درشت تر و جذاب تر شوند. 

برای طبیعی تر شدن ریمل ، ریمل را از ریشه به سمت بالا با حرکات لرزشی ملایم بزنید.

 

 

 

برچسب ها :
#چشم#ماسک صورت
  ثبت آگهی رایگان