در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
کسب و کار خود را همین امروز ثبت کنید.

رشت‌گشت | RashtGasht

چه کسانی نباید میکروبلیدینگ انجام دهند

شنبه ۲۳ دی ۲ زیبایی
  • تصویر شماره چه کسانی نباید میکروبلیدینگ انجام دهند

چه کسانی نباید میکروبلیدینگ انجام دهند؟ میکروبلیدینگ نوعی تاتو ابرو است که از یک ابزار کوچک دستی برای اعمال خطی از رنگدانه های نیمه دائمی زیر پوست استفاده می کند.این روش باعث میشود ابروهای شما بطور طبیعی پرتر نشان داده شود.بنابراین، اگر ابروهای کم پشتی دارید که از پر کردن آنها خسته شده اید، میکروبلیدینگ یک راه حل فوق العاده است.

وقتی صحبت از میکروبلیدینگ به میان می آید، برخی از افراد برای این درمان مناسب نیستند. این به دلایل مختلفی است. بسته به شرایط، ممکن است در درمان مشکل داشته باشند، به محصولات/ابزارهای خاصی که در حین کار استفاده می‌شوند حساسیت شدید داشته باشند و غیره. در این پست به شما خواهیم گفت که چه کسانی نباید میکروبلیدینگ دریافت کنند؟

چه کسانی نباید میکروبلیدینگ انجام دهند

چه کسانی نباید میکروبلیدینگ دریافت کنند؟

  • افراد زیر ۱۸ سال

ما نمی توانیم افراد زیر 18 سال را Microblade کنیم، حتی با رضایت والدین.اگر سن شما کمتر از 18 سال است ، چه دلیلی دارد که از این روش استفاده کنید.به نظر شما خیلی زود نیست!

  • زنان باردار یا شیرده

چه کسانی نباید میکروبلیدینگ انجام دهند

در صورتیکه باردار یا شیرده هستید، نباید Microblade را انجام دهید. خطر عفونت یکی از دلایلی است که نباید در دوران بارداری یا شیردهی میکروبلیدینگ انجام دهید. اگر دستورالعمل‌های مراقبت‌های بعدی را دنبال کنید و به یک هنرمند باتجربه، دارای مجوز و گواهی مراجعه کنید، احتمال ابتلا شما به عفونت بسیار کمتر است. با این حال، اگر عفونت رخ دهد، ممکن است برای نوزاد مضر باشد و ممکن است نتوانید آنتی بیوتیک هایی را که برای بهبود بیماری نیاز دارید مصرف کنید. اگر باردار هستید یا فکر می کنید ممکن است باردار باشید یا در حال شیردهی هستید، لطفاً تا بعد از آن صبر کنید و بعد میکروبلیدینگ انجام دهید.

  • بیماری خودایمنی

در صورتیکه یک بیماری خودایمنی مانند لوپوس، بیماری سلیاک، آرتریت روماتوئید، هاشیموتو و غیره دارید، نباید میکروبلیدینگ انجام دهید. این به این دلیل است که ممکن است عوارضی در بهبود میکروبلیدینگ داشته باشید. Microblade با ایجاد ضربات مو مانند با یک تیغه کوچک در ناحیه ابرو انجام می شود. از آنجایی که هنرمند برش‌های کوتاهی روی پوست ایجاد می‌کند، ناحیه ابرو ،از طریق یک فرآیند طبیعی بهبود می‌یابد. اگر یک بیماری خودایمنی دارید، ممکن است روند بهبودی به دلیل شرایط واقعی شما یا داروهایی که برای وضعیت خود مصرف می کنید، پیچیده شود. به همین دلیل، برای ایمنی و سلامتی خود از میکروبلیدینگ خودداری کنید. همیشه بهتر است از پزشک خود بپرسید که آیا واقعاً برای شما بی خطر است یا خیر.

  • دیابت

در صورتیکه دیابت (نوع ۱ یا ۲) دارید، باید از انجام میکروبلیدینگ خودداری کنید یا مطمئن شوید که پزشک، شما را قبلاً معاینه کرده است. این به همان دلایلی است که در بخش بیماری های خودایمنی در بالا ذکر شد. سطح بالای قند خون می تواند روند بهبودی بعد از میکروبلیدینگ را پیچیده کند. اگر پزشک انجام این روش زیبایی را تایید کرد، قبل از قرار ملاقات مطمئن شوید که سطح قند خون شما در محدوده هدف قرار دارد.

  • صرع / تشنج

در صورتیکه صرع دارید یا مستعد تشنج هستید، نباید Microblade انجام دهید. اگر میکروبلیدینگ برای مشتری دردناک باشد، می تواند باعث استرس و تشنج شود. بهتر است در این مورد از پزشک خود بپرسید یا اصلا اینکار را انجام ندهید.

چه کسانی نباید میکروبلیدینگ انجام دهند

سخن نهایی

تمام شرایطی که در بالا مورد بحث قرار گرفت و ذکر شد که چه کسانی نباید میکروبلیدینگ انجام دهند ، فهرست کاملی از آنچه می تواند باعث عوارض میکروبلیدینگ شود نیست. اینها رایج ترین شرایطی است که ما به عنوان هنرمند برای ایمنی مشتریان خود از آنها اجتناب می کنیم. اگر شرایط پزشکی دارید که در اینجا ذکر نشده است، اما در مورد آن تردید دارید، قبل از انجام میکروبلیدینگ از پزشک خود بپرسید. همانطور که گفتم، ما به عنوان هنرمند، پزشک نیستیم و نمی‌توانیم هر شرایطی را که می‌تواند عوارضی در میکروبلیدینگ داشته باشد، بشناسیم.  پس این به عهده شماست که شرایط خود را بسنجید و ببینید آیا کاندیدای Microblade هستید یا خیر.

آکادمی غزاله بصارتی برگزار کننده دوره های آموزشی تخصصی آرایش دائم و خدمات زیبایی در رشت.

برای کسب اطلاعات در مورد دوره های آموزشی آرایش دائم کلیک کنید.

از صفحه اینستاگرام ما دیدن فرمایید.

 

  ثبت آگهی رایگان