در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
کسب و کار خود را همین امروز ثبت کنید.

رشت‌گشت | RashtGasht

تله کابین رامسر

دوشنبه ۲۰ آذر ۲ گردشگری
  • تصویر شماره تله کابین رامسر

تله کابین رامسر

تله کابین رامسر با دو کیلومتر طول، دارای یکی از زیباترین مسیرهای تله کابین ایران است. چشم‌انداز فوق‌‌العاده‌ای از رامسر، دریای خزر و شهرهای اطراف را پیش روی شما قرار می‌دهد. در این مجموعه علاوه بر وجود شهربازی مخصوص کودکان، انواع تفریح‌های آبی و ورزش‌های موتوری نیز وجود دارد. ضمن اینکه می‌توانید با استفاده از کشتی تفریحی به گشت‌وگذار روی دریای خزر بپزدارید. برای آشنایی بیشتر با مجموعه تله کابین رامسر با ما در مجموعه بومگردی گیلمار همراه باشید.

تله کابین رامسر

مجموعه تفریحی تلکابین رامسر

مجموعه تفریحی تله کابین رامسر که با عنوان مجتمع تفریحی شهر سبز رامسر شناخته می‌شود. یکی از جاهای دیدنی استان مازندران است که علاوه بر تله کابین، دارای فضاهای تفریحی، مراکز خرید و اقامتی است. از جاذبه‌های این مجموعه می‌توان به کارتینگ، شهربازی، کلوپ تفریحات دریایی، زیپ لاین و پل معلق، پینت بال و... اشاره کرد.

آژانس گردشگری شهر سبز یکی دیگر از امکانات خدماتی به گردشگران است که در سایت جنوبی و ساختمان اداری قرار دارد. این آژانس واسطه بین تورگردان‌ها، هتل‌ها و شرکت‌های حمل‌ونقل با گردشگران متقاضی سفر است.

از دیگر امکانات مجموعه می‌توان به شهربازی بزرگسالان و کودکان، مراکز خرید، رستوران، کافی شاپ و فست فود، پارکینگ، پل عابر معلق، سرویس بهداشتی، پلاژ ساحلی و سالن برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌ها اشاره کرد.

مرکز عکس و گریم تله فتو، یکی از نقاط جذاب، به‌خصوص برای کودکان است که با نقاشی‌های زیبایی از شخصیت‌های کارتونی، رویای آن‌ها را برآورده می‌کند. برای خرید سوغاتی و صنایع دستی نیز می‌توانید از فروشگاه صنایع دستی واقع در ایستگاه قله و ساختمان تله کابین بازدید کنید.

پل عابر پیاده معلق نیز باعث می‌شود که تجربه هیجان‌انگیزی هنگام عبور از فراز خیابان داشته باشید. این پل بخش ساحلی را به‌سمت دیگر مجموعه متصل می‌کند. کف آن به‌گونه‌ای طراحی شده است که موقع حرکت روی آن، تاب می‌خورد. به‌ویژه زمانی که تعداد افراد بیشتری روی پل هستند و تکان‌های آن افزایش می‌یابد.

ویژگی های مجموعه

تله کابین رامسر به‌عنوان یکی از زیباترین خطوط انتقالی کابلی گردشگری ایران شناخته می‌شود؛ چراکه مسیری سبز و رویایی از ساحل خزر را آغاز کرده و در ادامه از دل شاخ و برگ درختان جنگل به‌سمت قله‌های مرتفع البرز حرکت می‌کند. چشم‌اندازهای معرکه‌ای در هر چهار جهت جغرافیایی پیش روی شما قرار دارد، فقط کافی است به‌سمت شرق بچرخید تا شهر رامسر را ببینید. چابکسر در جهت غرب، دریای خزر در شمال و قله‌های مملو از درخت نیز در بخش جنوبی جای گرفته‌اند.

مسیر دو کیلومتری تله کابین با سرعت سه متر بر ثانیه، حدود ۱۲ دقیقه طول می‌کشد که سراسر هیجان و لذت است. شرکت دوپل مایر اتریش، طراحی و ساخت تجهیزات تله کابین رامسر را بر عهده داشت. این خط از ۱۶ دکل و چهار کیلومتر کابل فولادی تشکیل شده است. تله کابین مجهز به ۵۴ کابین با ظرفیت چهار نفر در هر کابین است و تنها راه دسترسی به مراکز اقامتی واقع در بالای مجموعه به حساب می‌آید.

حرکت تله کابین از ساختمان ساحلی شروع می‌شود و وقتی به پایین نگاه کنید، شاهد مناظر جاده ساحلی، شهربازی رویاها، پیست اتومبیل کارتینگ و مزارع چای و باغ‌های پرتقال خواهید بود. کابین‌ها در طول راه برای بالارفتن از کوهپایه اوج می‌گیرند و از لابه‌لای جنگل‌ها، منظره شهرهای رامسر و چابکسر خودنمایی می‌کند.

تله کابین رامسر

سایر دیدنی های مجموعه

انتهای مسیر نیز نمای زیبایی از بالای ایستگاه تله کابین را از بین توده‌های کوچک ابر خواهید دید. امکاناتی همچون مغازه خرید خوراکی و تنقلات، فست فود، رستوران و کافه، سرویس بهداشتی، آلاچیق و فروشگاه صنایع دستی در بام تله کابین رامسر برای گردشگران وجود دارد.

جالب اینکه در بالای قله ایل میلی، بخش اعظمی از جاذبه‌های مجتمع شهر سبز قرار گرفته است که هر سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد.

اگر اهل ماجراجویی هستید، سافاری جنگل بهترین گزینه شما خواهد بود که با پوشیدن لباس‌ مخصوص می‌توانید مسیری ۴۵۰ متری را به‌صورت معلق و با سرعتی هیجان‌آور طی کنید؛ در حالی که برای عبور از هر زیپ لاین باید از روی پل‌های چوبی معلق رد شوید. جاذبه‌هایی همچون پارک جنگلی هزارپله، غارهای ایل میلی، بقایای قلعه تاریخی نظامی و بام رامسر، عبور از مسیر را به تجربه‌ای فرای تصورتان تبدیل خواهد کرد.

قیمت بلیط تله کابین رامسر

قیمت بلیط رفت و برگشت تله کابین رامسر (سال ۱۴۰۲) ۲۷۰,۰۰۰ تومان است؛ گرچه هزینه بلیط کودکان زیر چهار سال رایگان است. وزن کل نفرات در هر کابین باید کمتر از ۳۲۰ کیلوگرم باشد.

 

تله کابین رامسر کجاست؟

  • تلفن: ۵۵۰۵-۰۱۱
  • آدرس: استان مازندران، کیلومتر پنج غرب رامسر، مجموعه تفریحی تله کابین رامسر (نمایش روی نقشه)
  • سایت: telecabinramsar.com
  • ساعت کار: همه روزه از ۹ تا ۲۰
  • هزینه ورود نفر پیاده (سال ۱۴۰۲): ۱۰,۰۰۰ تومان
  • هزینه ورود ماشین به پارکینگ (سال ۱۴۰۲): ۳۰,۰۰۰ تومان

 

تفریح‌های مجموعه تله کابین رامسر

کلوپ دریایی

علاوه بر جنگل و طبیعت و امکانات و تفریح‌های فوق‌العاده‌ای که در مناطق کوهستانی مجموعه تله کابین رامسر وجود دارد، کلوپ دریایی نیز برای علاقه‌مندان به ورزش‌های آبی جذاب خواهد بود که فرصت تجربه ورزش‌های تابستانی پرطرفدار را در یکی از بهترین تفریحگاه‌های ساحلی مناطق شمالی برایتان رقم می‌زند.

تفریح‌هایی چون جت اسکی، پاراسیلینگ، اسکی روی آب، قایق‌سواری با قایق‌های تندرو، شاتل دریایی و… در انتظار گردشگرانی است که این مجموعه را برای تفریح انتخاب می‌کنند.

جت اسکی

موتورسواری روی پهنه وسیع دریا و بدون هیچ محدودیتی، حس خوب آزادی و آرامش را برایتان به ارمغان می‌آورد. در این کلوپ دریایی امکان استفاده از دو کلاس مختلف جت اسکی وجود دارد تا به این ترتیب افراد با سلیقه‌های متفاوت بتوانند نهایت لذت را ببرند.

تله کابین رامسر

قایق تندرو

قایق‌سواری روی سطح دریا و دورشدن از ساحل، همیشه آرامش‌بخش و دوست‌داشتنی به نظر می‌رسد. دو کلاس مختلف از قایق‌های تفریحی تندروی سبک و سنگین برای سلیقه متفاوت گردشگران فراهم شده است. این قایق‌ها یک وجه اشتراک با اتومبیل و موتورسیکلت دارند و آن سرعت این وسایل است که در کنار هیجان قایق‌سواری، آزادی انتخاب مسیر و کنترل قایق را به دوش قایق‌ران می‌گذارد. تماس سطح قایق با آب موجب می‌شود تا حس شیرجه مستقیم با سرعتی هیجان‌انگیز در شما به وجود آید.

اسکی روی آب

اسکی روی آب نوعی ورزش آبی استقامتی است که به قدرت بدنی و استقامت عضلانی نیاز دارد تا بتوانید در سرعت بالا روی آب اسکی کنید. برای انجام این تفریح باید اسکی مخصوصی به پا کنید و با گرفتن دستگیره کابلی روی بدنه قایق موتوری، با سرعتی حدود ۳۰ کیلومتر در ساعت روی سطح دریا کشیده شوید.

شاتل دریایی

شاتل دریایی یکی از بهترین تفریح‌ها در دنیای ورزش‌های آبی به حساب می‌آید که از وسیله سبک و تو خالی شبیه به موشک فضایی تشکیل شده است و با طناب بلندی به قایق متصل می‌شود.

پاراسیلینگ

پاراسیلینگ یعنی پرواز بر فراز دریای بی‌کران با سرعتی هیجان‌انگیز که می‌تواند مهیج‌ترین پرواز در تمام طول زندگی‌تان باشد.  چترسواری دریایی تلفیقی از ورزش‌های دریایی و هوایی است که احساس یک پرنده آزاد دریایی را در شما ایجاد می‌کند. این پرواز در کلوپ دریایی رامسر حدود ۱۰ دقیقه طول می‌کشد.

کارتینگ راکارت

سایت تله کابین رامسر، یکی از بهترین پیست‌های کارتینگ شمال کشور را در خود جای داده که مجهز به جدیدترین تجهیزات است. با وجود بهترین کارت‌های بریل مدل ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ ساخت ایتالیا و مجهز به سیستم ثبت زمان، کارتینگ این مجموعه فرصتی طلایی و محیطی بسیار مناسب برای یک سواری هیجان‌انگیز به شمار می‌رود.

در کنار استفاده از کارتینگ می‌توانید به کافی شاپ راکارت نیز سری بزنید و از نوشیدنی‌های انرژی‌زا و فست فودهای آن نهایت لذت را ببرید.

پیست موتور چهار چرخ

پیست موتور چهار چرخ در قسمت انتهایی شهربازی سرزمین رویاها قرار دارد. موتورهای چهار چرخ موجود در این پیست امکان راندن در جاده‌های پرپیچ‌وخم خاکی با پستی و بلندی‌های زیاد را برای رانندگان فراهم می‌کنند.

کشتی مایا

کشتی مدرن و بسیار زیبای مایا امکان تجربه یک سفر دریایی کوتاه را برای گردشگران فراهم می‌کند. این شناور گردشگری لوکس به‌لطف استفاده از تکنولوژی پیشرفته و طراحی مهندسی ویژه‌اش، حرکت بسیار آرام و یکنواختی در آب دارد و تفریح دریایی متفاوت و مهیجی را برایتان رقم می‌زند. همچنین امکانات و تجهیزات مدرن ناوبری و خوش‌گذرانی امن در کشتی مایا در نظر گرفته شده است؛ به‌طوری که کافی شاپ و رستوران مبله‌ای با نمای ۳۶۰ درجه به دریا دارد. تجهیزات کامل پذیرایی برای صرف صبحانه، ناهار، شام و میان‌وعده به‌صورت رستوران، فست فود، کافی شاپ و کافه قنادی ارائه می‌شود.

برنامه روزانه مایا شامل گشت‌های دریایی خاطره‌انگیز، سرویس‌های پذیرایی، موسیقی زنده، برنامه‌های جذاب و سفر در حاشیه خط ساحلی آب‌های نیلگون دریای خزر با مناظر بدیع می‌شود که زاویه دید تازه‌ای از این بهشت زمینی را پیش روی شما می‌گذارد.

تله کابین رامسر

پارک جنگلی هزار پله رامسر (پارک ایل میلی)

پارک جنگلی هزار پله که در ارتفاعات قله ایل میلی ساخته شده است، از دیدنی‌ترین پارک‌های جنگلی در شمال ایران به حساب می‌آید و تنها راه دسترسی به آن از طریق تله کابین این منطقه است. این پارک بزرگ تا ارتفاع ۹۰۰ متری بالا می‌رود و چشم‌انداز ۳۶۰ درجه فوق‌العاده‌ای به دریا، کوهستان پوشیده از جنگل و شهرهای چابکسر و رامسر دارد.

از آنجا که پارک جنگلی هزار پله در ارتفاعات کوهستانی و بین ابرهای باران‌زا قرار دارد، می‌توانید در هوای خنک و سرشار از اکسیژن و صدای دلنشین پرنده‌های کمیاب، روح و جان خود را جلا دهید.

در صورتی که از گشت‌وگذار و تفریح در پارک خسته شدید، راهی دو کافی شاپ زیبای این محل شوید که با انواع خوردنی و نوشیدنی‌های متنوع، جای مناسبی برای تجدید نیرو است.

بام رامسر در بالای هتل جنگلی و در طبقه ششم قرار دارد. ضمن اینکه رستوران بین‌المللی ایل میلی با چشم‌اندازی فوق‌العاده در طبقه سوم همین ساختمان، محل مناسبی بر زدودن خستگی و صرف یک وعده غذای دلچسب است.

دهکده کلبه‌های اقامتی در جهت شرقی پارک واقع شده که با امکانات رفاهی یک هتل چهار ستاره در دل جنگل برای استراحت گردشگران مهیا شده است.

زیپ لاین

بام رامسر در بالای هتل جنگلی و در طبقه ششم قرار دارد؛ ضمن اینکه رستوران بین‌المللی ایل میلی با چشم‌اندازی فوق‌العاده در طبقه سوم همین ساختمان، محل مناسبی بر زدودن خستگی و صرف یک وعده غذای دلچسب است.

دهکده کلبه‌های اقامتی در جهت شرقی پارک واقع شده که با امکانات رفاهی یک هتل چهار ستاره در دل جنگل برای استراحت گردشگران مهیا شده است.

زیپ لاین

بی‌شک عبور از اعماق جنگل با زیپ لاین و گذر از پل‌های چوبی معلق در هوا، یکی از بهترین ماجراجویی‌های اکتشافی در دل جنگل است؛ به‌خصوص که تمامی تجهیزات این تفریح ایمن هستند و مهندسی دقیق آن، ایمنی گردشگران را تضمین می‌کند.

آدرنالین ۱۸+

سرزمین آدرنالین به‌گونه‌ای طراحی شده است که آدرنالین خون شما را به میزان بسیاری افزایش می‌دهد و از همین رو این دستگاه‌ها برای کودکان و سالمندان مناسب نیستند. شهربازی در کوهپایه و مجاورت ساحل قرار دارد که لذت هر تفریح و بازی را دوچندان می‌کند

سقوط آزاد: سقوط آزاد گزینه‌ای مناسب برای کسانی است که عاشق ارتفاع و ماجراجویی هستند؛ به‌خصوص که در این بازی قرار است از ارتفاع حدودا ۲۶ متری چندین بار با سرعت به‌سمت زمین بیایید و دوباره به همان ارتفاع برگردید. جالب اینکه در اینجا یک سقوط واقعی را تجربه خواهید کرد که با سرعت یک سقوط آزاد از آپارتمانی هفت طبقه برابری می‌کند!

  • گروه سنی: ۱۵ تا ۴۰ سال

برج مبارز (تاب زنجیری): این بازی که شامل تاب‌سواری بین آسمان و زمین در ارتفاع حدود ۳۰ متری است، بهترین منبع هیجان و انرژی در کل سرزمین آدرنالین به شمار می‌رود. ترس از پرتاب‌شدن و هیجان پرواز، آدرنالین خون را تا حد بسیاری بالا می‌برد.

  • گروه سنی: ۱۵ تا ۴۰ سال

پاندول فضایی: این بازی امکان تجربه حضور در ارتفاع و حرکات چرخشی را برای شما میسر می‌کند. به این ترتیب که مثل پاندول ساعت با قوس ۱۸۰ تا ۲۲۰ درجه به چپ و راست پرتاب می‌شوید و دور خود می‌چرخید.

  • گروه سنی: ۱۲ تا ۴۰ سال

تله کابین رامسر

سرزمین رویاها

سرزمین رویاها، دنیای کوچکی از بازسازی انیمیشن‌های جذاب دنیا است که هریک نوستالژی دوران زندگی شما هستند. در این محیط دلنشین که باحضور شخصیت‌های محبوبی همچون فیلیک، سیمبا و موفاسا، همچنین جزیره دایناسورها با مجسمه‌های غول‌پیکر، ساخته شده است.

در سرزمین رویاها، فروشگاه‌ها و پارک فودهای متنوعی با طراحی کارتونی، سینمای ۶ بعدی، سن اجرای موسیقی زنده و کافی شاپ نیز وجود دارد.

ماشین کوهستان

ماکت خیابان کوچکی با پل‌ها و ماشین‌های فانتزی در این بخش قرار دارد که کودکان می‌توانند یک ترافیک واقعی، اما روان از ماشین‌های کارتونی را در مسیری ۶۰ متری تجربه کنند.

  • گروه سنی: پنج تا ۱۲ سال

قطار کرم میوه

ترن زیبای فانتزی کوچک این بخش موردتوجه همه کودکان است که آن‌ها را به دنیای کارتونی مملو از فانتزی‌های حیوانات می‌برد و هیجان سرعتی مناسب با سن خردسالان را به آن‌ها هدیه می‌دهد.

  • گروه سنی: پنج تا ۱۲ سال

چرخ‌وفلک زمینی

چرخ‌وفلک گردان و موزیکال، یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های شهربازی برای کودکان است؛ به‌ویژه به‌خاطر وجود کالسکه‌های جادویی، اسب‌های تک شاخ و موجودات فانتزی که مکانی رویایی برای هر کودکی به حساب می‌آید.

  • گروه سنی: چهار تا ۱۲ سال به‌همراه یکی از والدین

سفینه فضایی

این وسیله که ۱۲ کابین دارد و با حداکثر سرعت ۴٫۵ متر بر ثانیه حرکت می‌کند. به کودکان امکان می‌دهد که خود را در شخصیت مرد عنکبوتی و سوپرمن ببینند و به تعقیب شخصیت‌های بد داستان بروند.

  • گروه سنی: ۱۰ تا ۱۵ سال

سفینه

سفینه نسل جدیدی از بشقاب پرنده است که صندلی‌های آن به‌شکل متفاوتی طراحی شده‌اند تا با چرخ‌زدن و حرکت‌های پاندولی برای کودکان جذابیت داشته باشند.

  • گروه سنی: ۱۰ تا ۵۰ سال با وزن مجاز حداکثر ۷۵ کیلوگرم

ستاره دریایی

ستاره دریایی از سومین نسل چرخ‌وفلک‌های کودکان است که با پخش موسیقی زیبا و حرکات نرم و چرخش‌ در کابین‌های رنگی، شادی و هیجان بسیاری را نصیب آن‌ها می‌کند.

  • گروه سنی: ۶ تا ۱۵ سال

فنجان چای

فنجان چای شامل میز و صندلی‌های گردان به‌شکل فنجان است که به دور قوری خود می‌چرخند. ایده طراحی این بازی از کارتون‌های والت دیزنی است.

  • گروه سنی: ۶ تا ۱۵ سال به‌همراه یکی از والدین

سرسره چرخان

دستگاه‌ ریلی و چرخشی سرسره چرخان یکی از پرهیجان‌ترین وسایل شهربازی‌های دنیا به شمار می‌رود. گردشی و تک کابین‌بودن این سرسره‌ها، دو ویژگی خاص این وسیله هستند.

  • گروه سنی: ۱۲ تا ۴۰ سال

ماشین ضربه‌ای

همان ماشین برقی قدیمی با جذابیت همیشگی‌شان هستند که فقط به‌روز شده‌اند. دنیایی که کودکان و بزرگسالان می‌توانند فارغ از هرگونه قانون و جریمه‌ای، دنبال یکدیگر بروند و تعقیب و گریز داشته باشند.

  • گروه سنی: هفت تا ۶۰ سال

قلعه وحشت

یکی سرگرمی‌های پرهیجان سرزمین رویاها است که در سمت راست در ورودی شهربازی قرار دارد. برنامه‌های این قلعه بسیار جالب، جذاب و ترسناک است. ضمن تجربه اتفاقات و ماجراهای داخل راهروها و دکورهای متفاوت، عکس‌هایی از شما ثبت می‌شود که موقع خروج می‌توانید با پرداخت هزینه کمی، این تجربه جذاب را به یادگار داشته باشید.

  • گروه سنی: ۱۲ تا ۵۰ سال

ترامپولین

طراحی استاندارد بدنه و استفاده از محافظ ابری، این بازی را برای کودکان امن کرده است.

تله کابین رامسر

باشگاه پینت بال آرتمیس

پینت بال، بازی مهیجی است که به‌صورت گروهی و نبرد توسط توپ‌های پرشده از نوع رنگ بی‌خطر انجام می‌شود.

امکانات مجموعه

هتل بام سبز

هتل بام سبز واقع در ارتفاع ۷۰۰ متری قله ایل میلی، بخش اقامتی مجتمع شهر سبز رامسر را تشکیل می‌دهد. ساختمان اصلی هتل دارای ۶ طبقه است که ایستگاه تله کابین در طبقه پنجم آن قرار دارد.

این هتل شامل دو بخش دهکده جنگلی و سوییت‌های VIP می‌شود. هفت سوییت هتل با الهام از سبک زندگی و معماری کشورهای بزرگ و مختلف دنیا طراحی شده‌اند.

هتل بام سبز دو بخش دهکده جنگلی و سوییت‌های VIP دارد.

از امکانات این سوییت‌ها می‌توان به تلویزیون، ماهواره، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، چای‌ساز، سرویس بهداشتی فرنگی، مینی بار و دسترسی به اینترنت پرسرعت اشاره کرد. رستوران، کافی شاپ، سالن بیلیارد و تنیس روی میز نیز برای سرگرمی مهمانان وجود دارد.

 

در این دهکده امکان اقامت در کلبه‌های دو نفره، چهار نفره و ۶ نفره وجود دارد. هدف از طراحی و ساخت آن، رفاه و آسایش مسافران به دور از هیاهوی زندگی بوده است.

یکی از امکانات فوق‌العاده هتل را می‌توان مرکز ماساژ ارکیده با متراژی حدود ۸۰ متر مربع دانست که فضایی مملو از طراوت جنگل‌های کاج اسکاندیناوی را پیشکشتان می‌کند. باشگاه اختصاصی بیلیارد هتل بام نیز می‌تواند برای علاقه‌مندان جذاب باشد. علاوه بر این، صرف غذا در رستوران بین‌المللی ایل میلی لذت اقامتتان در این دهکده را دوچندان می‌کند.

رستوران ها و کافی شاپ ها

  • رستوران بین المللی ایل میلی

ایل میلی با ظرفیت پذیرایی ۲۰۰ نفر در طبقه پنجم ساختمان هتل بام رامسر قرار دارد. مشرف به مناظر منحصربه‌فردی از دریا و کوهستان است. از مزایای این رستوران می‌توان به کادر مجرب در کلاس بین‌المللی، طبخ انواع غذاهای ایرانی، محلی و بین‌المللی اشاره کرد.

  • رستوران سنتی تله بام

تله بام، فضایی سنتی با آلاچیق‌های تابستانی و زمستانی دارد که روی بام ساختمان اصلی تله کابین در سایت ساحلی، پذیرای مشتریان است.

در این رستوران ضمن صرف انواع غذاهای سنتی نظیر دیزی و حلیم بادمجان و غذاهای فرنگی همچون جوجه چینی، استیک مرغ، پاستا و انواع ترشی و سالاد سنتی، می‌توانید از چشم‌انداز ۳۶۰ درجه نسبت به دریا و کوه لذت ببرید. علاوه بر این، امکان استفاده از آلاچیق‌های مبله سنتی و پذیرایی با چای و نوشیدنی‌های سنتی نیز تجربه جذابی را برایتان به وجود خواهد آورد.

  • رستوران و تالار پذیرایی رامسر پلازا

رامسر پلازا دو طبقه دارد. رستوران این مجموعه دارای کادر مجرب، انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، محلی و دریایی، اجرای موسیقی زنده، تالاری مجلل با سقف شیشه‌ای و چشم‌انداز دریا، امکانات نورپردازی و برگزاری جشن است.

تالار آن نیز امکانات پذیرایی از عروس و داماد و مراسم ازدواج دارد و مجهز به سیستم نورپردازی کف و رقص نور رایانه‌ای و صوتی برای برگزاری جشن‌ها است.

  • فست فود تعطیلات

تعطیلات که در ضلع جنوبی ساختمان اصلی و در ورودی سایت ساحلی قرار دارد، به ارائه انواع ساندویچ‌ها، پیتزاها و غذاهای فست فودی می‌پردازد. این فست فود در فضای باز با درختان سرسبز بلند محصور و با چترهای رنگی مسقف است. با تاریکی هوا، تجربه هم‌جواری با آب‌نمای آب و آتش هنگام صرف غذا می‌تواند فضای خاص رستوران‌های اروپایی را برایتان تداعی کند.

  • کافی شاپ بین المللی ایل میلی

ایل میلی در طبقه دوم ساختمان تله کابین قرار دارد و در نتیجه دسترسی به آن از طریق تله کابین میسر است. این کافی شاپ که تزییناتی با رنگ‌بندی سبز و طلایی دارد، مشرف به ایستگاه تله کابین و تراس اختصاصی در جنگل است. مهمانان هتل بام رامسر می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی از این کافی شاپ استفاده کنند.

  • کافی شاپ لاویتا

لاویتا در ضلع شمالی ساختمان اصلی تله کابین رامسر قرار دارد. چترهای رنگی، پرچین‌های سنگی و گلدان‌های زیبای آن، فضای فوق‌العاده زیبا و رمانتیکی برای صرف یک وعده غذای اشتهابرانگیز به وجود آورده‌اند.

  • کافی شاپ راکارت

راکارت مشرف به پیست زیبای کارتینگ و بخشی از آن است. این مجموعه با ارائه نوشیدنی‌های انرژی‌زا و فست فود و منوی معمول کافی شاپ‌ها، سلیقه ورزشی شما را راضی خواهد کرد.

  • کافی شاپ سرزمین رویاها

درست در وسط محیط شهربازی سرزمین رویاها در ساختمانی با طراحی برگ‌ها و ریشه‌های فانتزی قرار دارد. آلاچیق‌های آن نیز قارچ‌های عظیم دوران ژوراسیک را در ذهن تداعی می‌کنند که برای بسیاری از گردشگران جذابیت دارند.

  • کافی شاپ باراکا

باراکا با آلاچیق‌های چوبی و زیبا و فضایی دوستانه در پارک جنگلی هزار پله، پذیرای گردشگران است.

فروشگاه‌ها

تله کابین رامسر

پوشاک نوربرت

شعبه مرکزی فروشگاه پوشاک نوربرت در سوم فروردین ۱۳۹۶ در مجتمع شهر سبز رامسر راه‌اندازی شد. این فروشگاه که وسعتی نزدیک به ۱۲۰۰ متر مربع دارد، در طبقه دوم ساختمان اصلی تله کابین قرار دارد. در این فروشگاه شیک و مدرن می‌توانید لباس‌های اسپرت، فشن، رسمی و مجلسی از برندهای مختلف و مطرح اروپایی را خریداری کنید.

فروشگاه تعطیلات (هالیدی)

فروشگاه تعطیلات، از مقاصد و مراکز خرید مازندران، با طراحی‌های مدرن و خلاقانه، موردتوجه گردشگران و خریداران بسیاری است. به‌خصوص که در اینجا حداقل ۱۲۰ مدل پوشاک در ۱۶ رنگ برتر هر فصل عرضه می‌شود. بخش طراحی و تولید تنها گوشه‌ای از موفقیت فروشگاه تعطیلات است. حضور افراد تحصیل‌کرده، کارآمد و با‌ تجربه در بخش‌های گوناگون، نقش بسزایی در شکوفایی آن داشته‌اند.

 

  ثبت آگهی رایگان