در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
کسب و کار خود را همین امروز ثبت کنید.

رشت‌گشت | RashtGasht

هتل قیمت مناسب وان

دوشنبه ۹ مرداد ۲ گردشگری
  • تصویر شماره هتل قیمت مناسب وان
  • تصویر شماره هتل قیمت مناسب وان

هتل قیمت مناسب وان

شهر زیبای وان در شرقی‌ترین نقطه ترکیه و در مجاورت ساحل بی‌نظیر دریاچه وان قرار دارد. این شهر مرکز استان وان بوده و در نزدیکی مرز ایران و ارمنستان واقع شده است. از این رو شهر وان به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفر‌های خارجی ایرانی‌ها محسوب می‌شود. البته بهتر است قبل از سفر به وان به فکر رزرو محل اقامت خود نیز باشید تا هنگام سفر دغدغه‌ای برای این موضوع نداشته باشید. در سال‌های اخیر هتل‌های بسیاری در شهر وان ساخته شده، به همین دلیل با هر سلیقه و بودجه‌ای می‌توانید هتل موردنظرتان را پیدا کنید. اما اگر به دنبال کاهش هزینه‌های سفر و اقامتی ارزان هستید، پیشنهاد می‌شود با هتل‌های 3 ستاره وان همچون هتل فوات وان آشنا شوید؛ پس تا انتهای متن همراه ما باشید.

1- هتل ۳ ستاره فوات وان (Fuat Hotel van)

از بهترین هتل‌های سه ستاره وان می‌توان به هتل فوات در خیابان جمهوریت این شهر اشاره کرد. اگر به خریدکردن و گشت‌وگذار در بازار‌های محلی علاقه دارید، رزرو این هتل را در برنامه سفر خود قرار دهید؛ چرا که هتل فوات وان فاصله اندکی با بازار سنتی شهر و مراکز خرید دارد. علاوه بر این دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری وان همچون موزه و مسجد جامع دارد.

این هتل در ۵ طبقه و ۵۳ واحد اقامتی مجهز و با ارائه خدمات متنوع، آماده پذیرایی از مهمانان است. در واقع شما می‌توانید با قیمتی ارزان و هزینه‌ای مقرون به صرفه یکی از اتاق‌های هتل فوات وان را رزرو کنید. اینترنت پرسرعت، تلویزیون، حمام اختصاصی، مبلمان، چای‌ساز و رستوران با سرو انواع غذا‌های خوشمزه ترکی، برخی از امکانات رفاهی هتل برای مسافران به شمار می‌رود.

 

2- هتل رامادا بای ویندهام (Ramada by Wyndham Hotel Van)

از دیگر هتل‌های 3 ستاره شهر وان، هتل رامادا بای ویندهام بوده که علاوه بر هزینه اقتصادی، فضای آرام و دنج و امکانات متنوعی برای مسافران فراهم کرده است. در مدت اقامت خود در این هتل، از محوطه سرسبز و زیبای آن برای پیاده‌روی استفاده کنید. همچنین برخی از اتاق‌های هتل، بالکن داشته که می‌توانید هم از هوای مطبوع تنفس کرده و هم از مناظر اطراف لذت ببرید.

کمد، میز تحریر، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت رایگان و حمام با لوازم بهداشتی از امکانات رفاهی واحد‌های اقامتی هتل رامادا هستند. رستوران هتل نیز با فضایی مدرن و دلنشین، انواع غذا‌های لذیذ ترکی را با بهترین کیفیت برای مهمانان سرو می‌کند. از ویژگی‌های این هتل نیز می‌توان به تسلط پرسنل آن به زبان فارسی و دسترسی آسان به جاذبه‌های تاریخی شهر همچون موزه وان اشاره کرد.

3- هتل دیمت پارک (Dimet Park Hotel Van)

هتل ۳ ستاره دیمت پارک از بهترین هتل‌های وان محسوب شده که در محله شریفیه و در فاصله کمی از دانشگاه بزرگ این شهر قرار دارد. اگر به دنبال یک هتل ارزان و اقامتی مقرون به صرفه در شهر وان هستید؛ یکی از واحد‌های اقامتی این هتل را رزرو کنید. از هتل دیمت پارک می‌توانید دوچرخه کرایه کرده و با آن به گشت‌وگذار در شهر بروید.

هتل دیمت پارک تا فرودگاه شهر وان فقط ۷ کیلومتر فاصله داشته و اگر قصد بازدید از جزیره چارپاناق را دارید، باید یک مسیر ۳۳ کیلومتری را طی کنید. برخی از اتاق‌های این هتل 3 ستاره مجهز به بالکن است که به راحتی می‌توانید از تماشای چشم انداز‌های بی‌نظیر اطراف هتل لذت ببرید. اینترنت رایگان، مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون، کتری برقی، میز تحریر، سالن بدنسازی، خدمات اسپا و سالن ماساژ، برخی از امکانات رفاهی هتل برای مسافران محسوب می‌شوند.

 

4- هتل یاقوت (Yakut Hotel Van)

از هتل‌های اقتصادی شهر وان می‌توان به هتل یاقوت در منطقه باغچوان اشاره کرد. این هتل در 5 طبقه و 60 اتاق با امکانات رفاهی قابل‌قبولی آماده پذیرایی از مهمانان است. نکته جالب توجه در مورد هتل 3 ستاره یاقوت، دسترسی آسان آن به جاذبه‌های گردشگری و تفریحی، همچنین مراکز خرید این شهر است. از هتل تا فرودگاه وان در حدود 10 دقیقه فاصله است و با اقامت در هتل یاقوت فقط با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را به وسایل حمل و نقل عمومی مانند تاکسی و اتوبوس برسانید.

پرسنل هتل نیز به زبان‌های انگلیسی، فارسی و ترکی استانبولی مسلط هستند و این خود یک مزیت مهم برای مسافران ایرانی محسوب می‌شود. اگر با خودرو شخصی به شهر وان سفر کرده‌اید، نگران جای پارک نباشید، در مدت اقامتان در این هتل می‌توانید از پارکینگ اختصاصی آن به صورت رایگان استفاده کنید. اینترنت رایگان، مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون، خدمات اسپا، پذیرش ۲۴ ساعته، چای‌ساز، مبلمان، سالن بدنسازی و سالن ماساژ از دیگر امکانات و خدمات رفاهی هتل برای مسافران به شمار می‌رود.

رزرو هتل‌های سه ستاره وان با بهترین قیمت در فلای تودی

شهر وان ترکیه یکی از مقاصد پرطرف‌دار و ارزان سفر خارجی در بین گردشگران ایرانی به شمار می‌رود. هزینه رزرو هتل محل اقامت و دسترسی آن به جاذبه‌های گردشگری این شهر، از نکاتی است که اغلب توریست‌ها به آن توجه می‌کنند. از همین رو تلاش کردیم شما را با بهترین هتل‌های سه ستاره؛ مانند هتل فوات وان آشنا کنیم تا با آگاهی بیشتر برای یک سفر ارزان به وان ترکیه برنامه‌ریزی کنید.

در نهایت برای خرید بلیط تهران وان و رزرو هتل موردنظر خود در این شهر می‌توانید در سریع‌ترین زمان و بدون دغدغه از طریق سایت فلای تودی اقدام کنید. با مراجعه به این سایت کافی است، نام شهر وان را به عنوان مقصد سفر خود مشخص کرده تا لیست هتل‌های آن برای شما نمایش داده شود. سپس با مقایسه امکانات رفاهی، موقعیت هتل و قیمت آن‌ها، بهترین گزینه را رزرو کنید.

 

  ثبت آگهی رایگان